Найбільш вразливою частиною розвантажувально-навантажувальної техніки є колеса та ролики. Постійний вплив важких навантажень, неякісне дорожнє або підлогове покриття, некомпетентність персоналу в процесі експлуатації можуть стати причинами простою техніки, і як наслідок, призвести до втрати грошових коштів. Щоб уникнути таких проблем, необхідно мати запас комплектуючих для розвантажувально-навантажувальної техніки або надійних постачальників. Насамперед, варто розпочати процес вибору комплектуючих з вивчення їх технічних характеристик та асортименту представленого на ринку.
Колеса та ролики для вантажно-розвантажувальної техніки характеризуються вантажопідйомністю, матеріалом покриття та розмірами. Колеса для штабелерів та гідравлічних візків можна розділити на два види: підвилочні та рульові.
Підвилочні ролики випускаються в розмірах від 40 мм до 85 мм, при цьому мають високу вантажопідйомність від 400 кг до 1200 кг. Підвилочні ролики виготовляються з полімерів, що позитивно позначається на їхній маневреності та довговічності, за рахунок гнучкості та еластичності матеріалів.
Нейлонові ролики характеризуються низькою ціною, стійкістю до агресивних матеріалів, ріжучих елементів та температурних перепадів. Дані ролики досить голосні та експлуатувати їх можна лише на якісному покритті. Ці недоліки усунуті у роликів з поліуретану, але вони є дорожчими і не відрізняються стійкістю до температурних змін. Тому, при виборі підвилочних роликів навантажувачів, найважливішим фактором буде не тільки ціна, а й умови їх експлуатації.
Рульові колеса мають більший діаметр від 150 мм до 400 мм. Вантажопідйомність рульових коліс коливається в діапазоні від 120 кг до 3500 кг. Основа рульових коліс виготовляється з металів: чавун, алюміній, різні сплави, рідше зустрічаються поліамідні основи. Як покриття виступає гума або полімерний матеріал. Гумове покриття залишає на підлозі характерні сліди, проте є більш безшумним та універсальним. Для роботи з важкими вантажами найчастіше вибирають поліуретанове покриття. Тобто для вибору рульових коліс теж необхідно спиратися на технічні характеристики моделі техніки та умови експлуатації.